۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

هشتم شوال سالروز تخریب بقیع مظلوم تسلیت

به خاطره ای از خودم در بقیع توجه کنید
روزی که خداوند توفیق داد در جوار قبور ائمه مظلوم بقیع باشم ایستاده بودم که دیدم نوجوانی عرب که تازه چند تار مو روی صورتش سبز شده بود و نشان دهنده سن کم او بود آمد از مامورینی که آنجا ایستاده بودند سئوال کرد اینجا چه خبر است ؟
مامور که با دشداشه و چفیه قرمز و بیسیم آنجا بود و مراقب شیعیان حاضر در آن مکان مقدس بود جواب داد :
اینجا قبرستان شهر مدینه النبی است که هر شش ماه تجدید می شود ( یعنی در هر قبر میت جدید مدفون می شود )
جوان پرسید اینجا چرا شلوغ است
او گفت اینها مجوسی هستند (آتش پرست) منظورش ایرانی ها بود چون ایرانی ها بیشتر از همه شیعیان  آنجا می آیند و آرام و با بغض درونی به عزاداری برای مظلومیت آنجا می گریند
او گفت اینها نجس هستند و گمراه
بنده که چند سال تحصیلات در زمینه مکالمه عربی داشتم این مطالب را متوجه شدم و بقیه لاجرم متوجه نشدند
او به جوان عرب که بعداً فهمیدم از مصر آمده بود گفت بیا این زیارت نامه قبر عثمان را بگیر و بهاز این خیابان وسط برو و زیارت کن و گریه و زاری کن و حاجت بگبر
بنده را انگار آتش زدند
همه صحبتهای روحانی و مدیر کاروان که گفته بودند مراقب باشید کاری نکنید به زندان و اعدام نکشید را یادم رفت و انگار گرفتم
رفتم جلو و به آن نوجوان عرب گفتم الا تسمع انی تارک فیکم الثقلین
او گفت :  لا ممن هذا
ناگهان مامور که از دور متوجه شد من نزدیک جوان شدم جلو آمد و همزمان با او مامورین لباس پلنگی جلو آمدند و بنده را گرفتند
مامور اولی به من گفت آیا تو روحانی هستی بنده گفتم نه اما حرف من اظهر من الشمس است
او با عتاب داد زد پس خفه شو لال شو و چند دشنام هم نثار بنده کرد
بنده به سر شانه جوان زدم و بعد دو انگشت خود را به شکل بستن زیپ دهان گشیدم
و بعد از چند بیسیم زدن بنده را رها کردند
اما تحت نظر داشتند من هم کمی رد آنها را گم کردم و لی دورا دور و زیر چشمی جوان را دنبال کردم او به زیارت عثمان رفت و در حال برگشت با چشمانی اشک آلود او را دیدم و با او در باره حدیث ثقلین صحبت کردم و به او گفتم در اسناد علمای اهل تسنن هم هست و او را تشویق به تحقیق کردم
او پرسید این قبور چه کسانی است و من برای او توضیح دادم
و سعی کردم او را به تحقیق وادارم
(البته این را بگویم مقبره داشتن و نداشتن اهل بیت در نورافشانی  آنها تاثیری ندارد)
عزیزان بسیاری از مردم دنیا بخاطر جهل ایجاد شده توسط علمای متعصب و.... بسیاری از حقایق را نمی دانند
البته انقلاب اسلامی باعث خیزش جهانی و بیداری اسلامی شده و انشاالله با زحمات دلسوزان این راه زمینه های آگاهی همه گیر یعنی ظهور در حال فراهم شدن است
البته فضای مجازی هم چالش زیادی ایجاد کرده و به قول مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی باید تبدیل به فرصت شود و تاحدودی کار شده است
اما با همت مضاعف و کار مضاعف شما این سربازی آقا امام زمان کاملتر می شود
به امید ظهور منجی بشریت
یا علی
سرباز جان برکف

هیچ نظری موجود نیست: